8 april 2014

Lång dag

En helt vanlig tisdag har jag bakom mig. En lång tisdag. Jag började redan 8 i dag. Mina ögon höll på att falla ut de första timmarna. Att gå från en natt med nästan tio timmars sömn till en natt med sju timmar sömn går inte bra. Men i morgon får jag sova länge igen, så det tröstar lite.

Hade en hel del bra ämnen i dag. Men orkar inte räkna upp dem. Slutade klockan 16, kom hem och så knäppte jag några bilder. Sedan åt jag middag och nu sitter jag här framför datorn. Lagade ett par läxor för en stund sedan men tog en liten "paus" eftersom jag inte förstår mig på franska läxan. Pausen har dock varat allt för länge. Borde börja skärpa mig nu. Är det ämnena som blivit svårare eller är det jag som blivit lat?



3 kommentarer:

  1. om du sovde 10 timmar när for du och sova? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag for typ 23 men jag hade 10:ans morgon så jag fick sova ända till 8:30 :)

      Radera
  2. Appropå sömn, så har jag testat en skitbra app som heter Sleep Cycle. Jag har skrivit en recension här: http://mony71.blogspot.se/2014/04/sleep-cycle-app.html om någon vill läsa om den. Klart värt att betala de få kronorna den kostar!

    SvaraRadera