15 april 2014

Tankar om Justins "nya" liv

Justin Bieber relaterat inlägg. Om du inte är intresserad så läs inte detta inlägg. Nu har jag varnat.

Igår var det 6 år sedan L.A. Reid skrev under ett skivkontrakt till Justin, så jag tänkte skriva lite allt möjligt om de senaste bra sakerna jag hört om honom. Han är ju ändå min idol.

Tänkte börja med att säga att han mår mycket bättre nu. Låter kanske som om jag känner honom men det gör jag ju inte, synd nog. Efter en ungefär fem månaders paus från allt som har med turnéer att göra har han faktiskt tillfrisknat. Vem som helst kan ju se det.

Han har varit mycket i studion. Han har samarbetat med både Austin Mahone och Madison Beer så jag har en känsla av att hans nya låtar kommer bli riktigt bra.
Det ryktas också om att han skall samarbeta med Bruno Mars. Kombinationen av deras röster måste ju vara helt otrolig. Gillar ju Brunos röst väldigt mycket.

Och så har han blivit modell för Calvin Klein (ryktas det om i alla fall). Det är ju inte så himla konstigt med tanke på i vilket skick han är.

För mindre än en vecka sedan kom hans film ut på DVD. Var ju mycket prat om att den inte skulle komma ut på DVD alls men det gjorde den. Tror jag skall köpa den efter Exeter.

Dessutom var han på Coachella i förrgår (lovar att jag skall åka dit någon gång). Det är en jätte stor festival i Kalifornien. Så gott som alla artister är där. Han var överrasknings gäst där. Ni får en bild på honom från festivalen här nedanför. Måste bara posta en bild på hans ur söta outfit, haha.


Neff hattarna blev slutsålda på Neffs hemsida direkt efter uppträdandet, haha

Som ni ser så har han dessutom nästan båda armarna fulla med tatueringar. Om jag har räknat rätt så har han 41 stycken just nu. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Snyggt är det ju nog men kanske lite för mycket.




Tre ur snygga selfies från hans Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar