16 april 2014

Detta är en rubrik

Halva skolveckan har gått. Har haft jätte sjukt i magen hela veckan och så mår jag ganska dåligt annars också. Skulle verkligen behöva en liten time off från skolan och allt som händer där. Tur att det snart är påsklov.

I går hände det inget speciellt, därför skrev jag inlägget om Justin.
I dag har jag haft trevliga lektioner. Engelska, samhällslära och franska. Hade förhör i franskan, det gick väl helt okej.

Sedan jag kom hem har jag fixat lite ett och annat i mitt rum. Finns så många saker jag stör mig på i mitt rum just nu. Skulle vilja ha nya tapeter och några dekorationer jag länge sett på. Och en ny väska måste inskaffas. Och ja, en massa annat också för den delen.

Men jaja, nu måste jag jobba på mitt historia arbete som skall lämnas in i morgon och sedan skall jag baka muffins. På en onsdag, helt utan skuldkänslor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar