14 april 2014

We are one


Pitbulls och Jennifer Lopez nya låt We are one, årets Fifa World Cup song

En ny vecka påbörjad och en dag mindre till Exeter. Under tre veckor kvar nu, väntar så!
Dagen har bara rullat på. Skolan gick snabbt. Jag började klockan 10 och slutade klockan 16. Alla lektioner var riktigt trevliga. På historian var vi på datorerna och jobbade på våra arbeten, sedan hade jag en lektion hål och sedan en lektion engelska. Matematiken de två sista timmarna gick också riktigt snabbt.

Sedan jag kom hem har jag bara läst, läst och läst på min bok till modersmålet. Elsas värld heter den och den är helt sjukt bra. Är fast nu. Med den här farten är jag klar med boken före veckoslutet.

Känns så bra att veta att man är ledig imorgon. Dagsverksdag är det ju men eftersom Lotta är sjuk så kan vi inte åka till mormor och morfar och dagsverka. Det får bli någon annan dag. Så det ända jag tänker göra imorgon är fokusera på skolan, tror jag. Får se lite hur det blir.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar