5 mars 2014

We've got holes in our hearts

Idag har det varit vårväder! Klagade ju igår, men idag var det ju fint på riktigt. Solen sken och det var rätt så varmt så jag valde mina låga vita converse idag. Marken är dock ganska lerig men ja klarade mig ända hem utan bruna skor. Lite mer tid än vanligt tog det, men huvudsaken är ju att jag kunde ha mina favorit skor idag.
Började tolv idag. Före det var jag till polisen och skötte ett ärende. Hade engelska och franska idag. Engelskan var tråkig som vanligt men i franksan såg vi en film.
När jag kom hem packade jag upp skolväskan och sedan åkte jag till mormor och morfar. Där hälsade vi på och så lagade jag mina läxor som är tills imorgon. Kom just hem och nu skall jag se på PLL. Sedan ska jag läsa på deckaren.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar