4 mars 2014

Fastlags tisdag

Fastlags tisdag idag och här bakar vi kladdkaka med Katy Perry spelandes från högtalarna. Åt fastlags bulle på söndagen så bestämde oss för att vi inte lagar det idag. Men varför bakar vi då alls? Jo, för att jag ska kunna kämpa igenom finska läxan som är typ 10 sidor lång. Får huvudvärk med att bara tänka på läxan.

Har haft en bra dag idag. En lång men bra dag. Började med två lektioner finska som mitt i allt var förbi, sedan två lektioner kemi där jag alltid har kul, sedan två lektioner religion vilket är ett av mina favorit ämnen så de två lektionerna gick snabbt och till sist två lektioner modersmål där vi såg på film.
När jag kom hem vet jag inte riktigt vad jag gjorde men vad jag vet är att jag inte har fått något gjort idag och klockan är redan 19. Måste skärpa mig nu!

Så min kväll består av en lång finska läxa och många andra läxor. Och så måste jag läsa minst 20 sidor i min finska deckare. Önska mig lycka till med det, för det behövs!


Förlåt men jag har bildbrist, ska försöka skärpa mig med det också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar