3 mars 2014

It's 3 am, I'm calling in to tell you that without you here, I'm losing sleep


John Newmans låt Losing Sleep. Så himla bra!

Och så var den normala måndagen här igen. Eller inte så normal egentligen. Slutade två timmar tidigare än vanligt eftersom engelska läraren inte var på plats. Och så åkte jag faktiskt treans buss hem, som jag inte åkt på i alla fall ett halvt år. Saknar faktiskt inte alls trängseln i treans bussar. Nästa gång tar jag nog taxin.
Idag har det annars varit en ganska fin dag. På morgonen var det fint väder, men när jag kom hem var det bara slaskigt och fult. Inte alls något trevligt vår väder som det borde vara. Vill att våren och sommaren kommer nu!
För övrigt skall jag jobba med lite läxor idag igen och så måste jag läsa på min finska bok. Måste läsa i alla fall 20 sidor per dag vilket är mission impossible för mig. Har skjutit upp läsandet varje dag och nu blir det jätte stressigt mot slutet.
Nu ska ni få ett collage med bilder från We Heart It som jag snabbt fixade ihop. Ha en bra fortsättning på dagen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar