2 mars 2014

Sunday

Vilken skön och samtidigt stressig söndag det har varit idag. Jag har gått i pyjamas hela dagen och har fortfarande också pyjamasen på. Läxor har jag gjort i mängder. Har en engelska essä som skall vara inne imorgon, en finska presentation och en religions presentation, så tro mig när jag säger att det har varit stressigt.
Men jag har nog gjort annat också. Jag har laddat ner musik till mamma, gått igenom bilder och videon och städat mitt rum.
Och så har jag lyssnat igenom Believe Acoustic fyra gånger.
Något mer märkvärdigt har det inte hänt.
Ikväll blir det hemma spa för mig och så skall jag försöka gå och sova lite tidigare än vanligt. Som om det någonsin skulle ske.


Huom delade ut rosor i Kamppen så vi hämtade några och kastade de sedan upp på scenen när Jason sjöng Marry Me, han blev jätte glad över att det var så många som kastade rosor // Köar i kylan


Eftersom jag fotade med min telefon har jag inte så många lyckade bilder och videorna jag lovade er kommer jag nog inte lägga upp här av flera orsaker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar