1 mars 2014

Talviklassikko

Andra inlägget för idag. Men det har hänt så mycket kul idag att jag bara måste berätta om min dag.
På morgonen sov jag ända tills klockan var 11. Var så himla trött efter igår. När vi hade ätit morgonmål och gjort oss klara, så åkte vi in till stan för att gå runt i några butiker. Köpte bara ett par nödvändiga jeans. Klockan 14 mötte vi upp pappa och Cedric och så åt vi på Burger King före vi åkte till stadion för att kolla när legenderna spelade och sedan Jokerit-HIFK.

Kollade alltså först när legenderna spelade och då blev det jämt. I matchen mellan Jokerit och HIFK vann vi ju. Stämningen på stadion var på topp trots att stadion bara var lite på halv full. Ifk fansen var i majoritet så där vi satt var det extra bra stämning. I alla fall när vi vann. Raketer sköts och alla skrek Ifk verser. Sådana här evenemang som man känner gemenskap i, gillar jag.


Nej, alla är inte på plats här. Detta är faktiskt en helt bra bild då man jämför med alla andra jag tog.


Fick Skittles av Lasse, han vet nog vad jag gillar

Måste ännu skriva grattis till Justin som fyller 20 år idag. Fast jag själv inte har varit ett fan från början måste jag säga att han har ändrats helt sjukt mycket de senaste åren. Mest förändring var det nog mellan 2012-2013. Och det är då jag varit med. Så grattis ännu en gång Bizzle!

Nu ska jag fortsätta se på Putous som vi har bandat. Sedan skall jag gå igenom videon och bilder från gårdagen. Imorgon får ni de sista bilderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar