6 mars 2014

Drömmer mig bort till stränderna

Känner redan fredags känslan fast det är torsdag idag. Jag hade en lång dag. Från 8-15 hade jag lektioner. Skulle ha haft till 16 men vi hade inte franska idag så vi slutade en timme tidigare.
Har haft modersmål, finska, religion, klasstimme och kemi. På finskan rättade vi uppgifter och läste på våra deckare, så finskan var inga problem idag. Hade dock lagat för mycket finska läxa vilket stör mig så otroligt. Kämpade så himla länge med den igår!

Här hemma har jag varit på en lång promenad med hunden och googlat runt på utlands resor till hösten. Och så har jag fotat lite där ute men det är ju inte speciellt fint väder idag. Grått och fult igen. Jaja, borde inte gnälla mer på vädret. Jag tror ni förstår att jag hatar denna fula vinter period.
Ikväll står det Criminal Minds och läxor på schemat. Något annat har jag inte planerat.


Har märkt att jag lägger in bilder på våra katter väldigt ofta, men lilla gubben här ovanför är ju så fin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar