7 mars 2014

Äntligen fredag

En bra dag bakom mig igen. Fast jag inte fått så bra nyheter på den senaste tiden så kan mina vänner alltid få mig att skratta då jag är ledsen. Det är verkligen jätte viktigt för mig att kunna umgås med mina vänner i skolan.
Idag började jag 8 men slutade redan klockan 14. De två sista lektionerna hade jag musik. Jag, Lotta, Erika och Roosa hade en presentation om Jason Derulos konsert. Det var vår läxa att ha en presentation om honom och en utvärdering av konserten, då vi inte var i skolan förra veckans fredag.

När jag kom hem packade jag upp skolväskan och städade rummet. Sedan såg jag på TVD.
Just nu laddar jag ner musik och rensar gamla låtar från telefonen. Mitt minne håller på att ta slut så jag tänkte börja med att rensa bort en massa onödiga låtar och sedan bilder.



Mitt fredags godis - jordgubbar med nutella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar