23 mars 2014

Konfirmation


Katy Perry - By The Grace Of God

I dag var det konfirmation. Hade riktigt roligt där. Är dessutom så himla glad att vi har en så bra församling i Ingå och framför allt en så bra ungdomsledare. Detta är saker man kommer komma ihåg då man är äldre. Gemenskapen som prästen talade om i kyrkan i dag.

Konfirmationen tog upp så gott som hela förmiddagen. När jag kom hem åt jag avokadopasta och sedan började jag öva på finska prov. Har ungefär 15 sidor med ord som jag anser vara ganska onödiga att veta på finska. I alla fall de flesta av dem är sådana.

Jag har faktiskt inte gjort så mycket annat än övat på prov. Har försökt ta bilder till bloggen men jag har inte så mycket att fota nuförtiden. Inläggen ser också ganska lika ut varje dag. Har ni några önskeinlägg? Det är bara att kommentera. Nu när provveckan snart börjar skulle det sitta ganska bra med ett par önskeinlägg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar