24 mars 2014

Provläsning

I dag började jag klockan 10. Skönt att vakna halv 9 med hunden bredvid och solen som skiner i rummet. Fick riktigt vår känsla. 
Hade i varje fall en hel del tråkiga lektioner i dag men de var de sista för den här perioden vilket gjorde att det kändes lite lättare. I religionen fick vi ut några arbeten och så gick vi igenom det sista om buddhismen. I finskan hade vi förberedelse inför provet. Sedan hade jag en lektion hål och sedan en lektion engelska förberedelse i stället för två lektioner. Slutade alltså redan 15 i dag. 
När jag kom hem gick jag ut med hunden och katten. Vår ena katt följer alltid med då man går ut och gå.
Sedan dess har jag städat rummet och läst på finska prov. Jag har bara en liten paus nu, skall snart fortsätta. 



Till min stora glädje kom pappa hem med Snapple i dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar