22 mars 2014

Fynd

I dag har jag tillbringat dagen med min familj. På förmiddagen åkte vi iväg till Vanda. Först åkte vi till en stor loppis som heter Lanttila. Där hittade jag ett par svarta jeans från Bullhead och en tröja från Odd Molly. Blev helt sjukt glad när jag hittade Odd Molly tröjan. Den är så gott som ny och den kostade bara 18 euro (normalpris 150 euro). Byxorna var också ett bra köp. De sitter perfekt. Har ganska svårt att hitta ett par jeans som sitter perfekt eftersom jag har så korta ben. Och så hittade jag en Harry Potter film. Jag och Lotta samlar på dem. Från loppisen åkte vi in till Jumbo för att äta på Classic Pizza och shoppa. Blev dock bara fönstershopping för mig. Före vi åkte hem körde vi till flygfältet och köpte Starbucks.

Jag har också läst på finska prov i bilen och när jag kom hem hjälpte jag till med lite ett och annat. Vi gör remont i köket och hjälpköket så det blir att hjälpa till ganska mycket här hemma.
I kväll tänker jag äta en massa gott, öva mer på prov och se på Survivors. Hoppas ni alla har en riktigt bra lördag!



Jag lovar att dessa är de godaste kexen i världen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar