21 mars 2014

Äntligen veckoslut

Äntligen är det veckoslut! Trots att veckorna bara flyger förbi ser jag alltid framemot veckosluten. Inte för att detta veckoslut kommer bestå av så mycket kul. Provveckan börjar ju nästa veckas tisdag så det blir nästan bara övas för mig detta veckoslut. I alla fall på söndagen. I morgon ska vi väl åka någonstans.
I dag har det varit en bra dag. Skolan gick snabbt och det var annars också jätte trevligt i skolan i dag. Tur att mina bästa vänner går i samma gymnasium. Skulle ju vara helt sjukt tråkigt annars.

När jag kom hem fixade jag upp mig lite och klockan 18 var det konfirmations övning och fotografering i kyrkan. Det var kul. Det här årets konfirmander och ledare var nog alla så himla trevliga.
Nu är jag hemma och skall just se på nyaste avsnittet av The Vampire Diaries. Har väntat på detta avsnitt två veckor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar