20 mars 2014

Snöstorm

I dag har det varit en lång skoldag. Jag började klockan 8 med modersmål. Jag var helt sjukt trött i dag på morgonen och jag är ännu också trött. I går kväll fick jag plötsligt en massa inspiration till en bok som jag skall skriva. Går i Mo10. Där skriver alla en egen bok. Så jag somnade ganska sent.

Fast skoldagen var lång och jag var trött, så gick dagen ganska snabbt. Dessutom slutade jag en timme tidigare än vanligt.

När jag kom hem satte jag mig i soffan och såg på amerikas The Voice. Alla där är ju så himla bra om man jämför med Finlands The Voice. Skulle jag få välja vilket lag jag skulle gå på, så skulle jag definitivt välja Ushers lag.

Just nu pågår det en snöstorm. Alltså måste det verkligen snöa i mars? Tycker det är onödigt. Jag vill ju ha vår nu.

I kväll firar vi mamma som fyller år. Efter det skall jag plugga finska och sedan skall jag ta itu med ett par andra läxor. Och så skall jag se på Criminal Minds. I morgon är det fredag. Jag är så otroligt taggad på det.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar