2 februari 2014

Westerby Gård

Hittills har det varit en rätt normal söndag. Jag sov länge och gick länge i pyjamas. Och så har jag varit till butiken en sväng. Skickat sommarjobbs ansökan har jag också. Tänkte nog skicka till flera jobb men jag har inte hunnit än. Jag har också sett på Survivors som vi missade igår när vi var på Westerby Gård. Kom hem först efter 23, så jag missade faktiskt alla tre program jag följer med.
Just nu är mormor och morfar här. Vi ska åka till Degerby för att se på Degerby revyn som börjar klockan 17.

Här får ni bilder från igår. Det var tre förrätter, en varmrätt och en efterrätt. Första förrätten var en överraskning så den finns inte med på menyn. Tyckte mycket om förrätterna, varmrätten gjorde inget intryck på mig och efterrätten var nog min favorit. Crème Brûlee med äppelkompott med ålvados och citron sorbet.


Tryck på bilden för att den ska bli större






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar