3 februari 2014

Turn around

Turn around från Conor Maynard och Ne-yo. Orsaken till varför jag skriver vad låtarna heter här under är för att man inte kan se låtarna via mobilen. Klicka HÄR för att komma direkt till låten på youtube.

Måndag idag igen. Känns som om veckorna går helt sjukt snabbt just nu. Den nya perioden började idag med en lektion periodinfo och en lektion annat program. Sedan började de normala lektionerna. Hade religion, finska, hål och engelska. Fick också ut alla prov utom ett. Två gick riktigt bra och två gick riktigt dåligt, men jag blev godkänd i alla fall. Matematik provet som vi inte fick ut idag tror jag blev där mitt emellan bra och dåligt, men får nu se.

Här hemma har jag jobbat lite på mitt religions arbete och lagat klart för en ny skoldag. Något annat har jag faktiskt inte gjort. Men om man kan räkna surffande på We Heart It och Instagram tilll något man gör, så har jag gjort massor.


Bild från i lördgas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar