1 februari 2014

Nytt på bloggen


Låten här ovanför är Autsin Mahones nya låt Mmm Yeah som är feat Pitbull. Tycker faktiskt att den är jätte bra och den fastnar. Har just lärt mig hur man gör sådana här youtube linkar (vet inte riktigt vad man kallar dem), så i fortsättningen kommer ni säkert få fler tips på låtar.

Idag har det varit en riktigt skön lördag. Jag sov så länge jag kunde och gick i pyjamas till klockan 14. På förmiddagen tog jag mig själv i nacken och började städa mitt klädskåp. Var faktiskt länge sedan sist så några plagg flög ut. Jag har också skottat snö från framgården. Det snöade ju massor i natt så när man steg ut från dörren, fick man snö i skorna.

Och så har jag fixat lite här på bloggen. På sidan ser ni min We Heart It account, följ mig gärna där!
Igår fick jag dessutom glada nyheter gällande sportlovet. Blev vald till ledare på skriftskolan, vilket betyder att jag jobbar hela sportlovet. Ska ju till Exeter i maj så detta är ett bra sätt att tjäna pengar på. Roligt är det ju också!
Idag klockan 19 skall jag till Westerby Gård med min familj. Vi ska äta middag där eftersom Michael Björklund är som kock idag. Imorgon får ni bilder.

Har bildbrist så här får ni en gammal bild från Cypern. Åh vad jag längtar tillbaka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar