31 januari 2014

Ett underligt beroende

Äntligen veckoslut. Är het slut efter en tung vecka. Känns riktigt både psykiskt och fysiskt. Idag hade jag då alltså matematik prov. Det gick helt okej om man bortser från att jag missförstod en uppgift. Hoppas jag får några poäng från den i alla fall. Slutade klockan 10 och åkte med mamma på loppis.
När jag kom hem kollade jag TVD och så började jag se på Catching Fire. Ska se den klart i kväll. Jag har också städat rummet så nu är det rent och snyggt.


Om det är något jag inte kan leva utan på vintern så är det läppomada. Skulle nästan kunna säga jag är beroende av läppomada. Om jag glömmer det hemma då jag skall till skolan får jag nästan panik, haha. Men här är i alla fall tips på två läppomadan jag tycker är jätte bra. Finns att köpa i helt vanliga matbutiker.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar