13 februari 2014

We can see forever from up here

Idag var det penkkis. Det var nog helt roligt, men skulle gärna ha varit med mina kompisar. Medan de andra var inne i skolan stod jag ute och blev flyttad bakåt i köerna fyra hela gånger. Men det var nog roligt i alla fall.
Missade både modersmål och finska så jag hade bara en lektion religion, en lektion med klassen, två lektioner kemi och en lektion franska. Slutade tidigare i franskan så jag satt med Lotta, Jenny och Susanna i skolan och talade om hurudan vi skulle vilja att vår penkkis skall vara och så talade vi om filmer. Vi var så ivriga att vi riktigt glömde bort tiden och vips så var klockan fyra, så vi fick skynda oss så att vi skulle hinna med bussen.

När jag kom hem hände det nog inte så mycket. Jag åt middag, packade upp skolväskan och så såg jag på tv. Har inga läxor tills imorgon. Det ända jag skall göra är att läsa på finska deckaren och snart skall jag gå i duschen.
Imorgon är det vändag så jag tänkte laga ett special inlägg med bilder och text om mina närmaste vänner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar