14 februari 2014

Vändag

Glad vändag till er alla! Det var ju meningen att ni skulle få ett inlägg om mina närmaste vänner idag, men jag bestämde mig för att ni får det först på söndagen, eftersom jag åker till Rövass. Vet inte hur det blir med bloggandet under veckan, men förhoppningsvis får jag låna Erikas dator och blogga med den.
Idag i skolan var det bara bra, alltså trevliga lektioner. Från 13-15 var det gamlas dans och så fick vi fastlagsbulla.
När jag kom hem åt jag middag och sedan åkte jag iväg till farmor. Där åt jag en fastlagsbulla till. Vi åkte till farmor för att gratulera henne och för att se på de nästan 3 veckor gamla hundvalparna. De är verkligen jätte gulliga!
Just nu ser mitt rum ut som en bomb, så jag måste ta itu med det så att det är fint när jag åker bort. Men det får bli senare för nu ser jag på ishockey, Norge-Finland är det idag. Men det ser ut som en lätt match för vår del. Detta kallar jag för en riktig vändag, haha.


Fick detta av mamma till vändagen och av pappa fick jag en skraplott men jag vann inget på den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar