15 februari 2014

Mysig lördag


Team av Lorde.

Idag har det verkligen varit en jätte mysig lördag. I alla fall på morgonen. Jag sov så länge jag kunde och så steg jag upp och lagade morgonmål åt mig. Sedan gick jag tillbaka i sängen där jag åt morgonmålet och läste på min finska deckare.
Lite senare packade jag till Rövass och så dammsög jag rummet. Har packat nästan allt redan och det känns som om jag tar med mig hela huset. Är inte färdigt packat än och väskorna är redan fulla, så jag måste antingen slänga ut hälften eller ta med mig en väska till. Tror jag väljer alternativ två.

Och så har jag sett på skidning där vi vann silver. Finlands andra medalj men inte den sista, hoppas jag.
Beställde just lite saker till min telefon från Ebay och så köpte jag de två sista skivorna jag inte har av Justin från en belieber som sålde sina, så snart har jag hela kollektionen.
Nu skall jag snart fortsätta packa. Ikväll ska jag se på Putous och Survivors och bara njuta av en ledig kväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar