16 februari 2014

Ni är guld värda

Mina närmaste vänner är definitivt guld värda, som rubriken lyder. De jag talar om borde känna sig träffade och jag hoppas verkligen de gör det. Erika är den jag känt längst av alla, om man inte räknar med Lotta som är både min tvillingsyster och en av mina bästa vänner. Redan i förskolan lärde jag känna Erika. Sedan har vi Jenny, Roosa, Susanna och Malin som jag började känna på sjuan. Nog för att jag redan visste vem alla var för då använde man Kamrat, haha. Men nu på nian och ettan av gymnasiet har vi alla nog blivit allt mer närmare varandra.
Men i alla fall så har jag egentligen upplevt ganska mycket med dessa tjejer. Vi talar om klassresan, utfärder, olika tillfällen i Helsingfors, maskott vinsten (och hejarklacken såklart) och Breidablick. Och dessa tre år vi alla går i gymnasiet tillsammans så kommer det bildas fler fina minnen. Puss på er!



Verkligen inte den mest lyckade bilden, men en av de få som Jenny faktiskt är med på








4 kommentarer:

  1. Puss på dej min älskade vän! ��❤️ Själv är du guldvärd ��

    SvaraRadera
  2. pusspuss kära du :* <3 ser nog verkligen framemot allt vi ännu kommer gå igenom ;)

    SvaraRadera