12 februari 2014

Inspiration

Halva veckan har gått och jag har haft en jätte bra dag idag. Jag började skolan klockan 12 och slutade klockan 16. Före jag for till skolan myste jag i sängen och läste på min finska deckare en stund. Sedan lagade jag mig klart, åt lunch och så hann jag till och med se halva avsnittet av nyaste PLL.
När jag kom hem kollade jag klart det. Har också packat upp skolväskan, varit ute med hunden och lagat den super långa och utmanande finska läxan.
Imorgon är det penkkis, så jag börjar nio istället för åtta . Denna vecka har verkligen varit skön med tanke på att vi börjat så sent alla morgnar.
Nu skall jag laga kvällsmål och kanske se på tv. Eller rättare sagt Criminal Minds.


Har tyvärr inga bilder så ni får ett collage med bilder från We Heart It som jag just satte ihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar