11 februari 2014

I bleed when i fall down


Human av Christina Perri. Gillar inte hennes musik egentligen men den här låten är perfekt.

Blev inget inlägg igår. Jag loggade in på blogger, men kom inte riktigt på vad jag skulle skriva. Hände exakt ingenting igår. Det enda jag gjorde var att jag var i skolan från 10-16, sedan läste jag mycket på min finska bok och bara njöt av en läxfri dag.

Idag började jag 10 istället för 8 så jag fick sova länge. Skolan gick dessutom ganska snabbt. Jag hade två lektioner kemi, två lektioner religion och två lektioner modersmål. 
När jag kom hem och gick in i mitt rum hade jag faktiskt glömt att mitt rum blev ett bombnedslag idag på morgonen, så jag redde snabbt upp det och så packade jag upp skolväskan.
Nu måste jag börja avsluta här för jag har läxor som måste göras och så ska jag läsa på min finska bok. Vi hörs imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar