9 februari 2014

Lord know what I'd do


Jason Derulos låt Stupid Love. Nya videon kom ut i veckan.

Det har varit en skön söndag idag. Jag sov till klockan 9 och läste på min finska deckare tills det var morgonmål. Sedan läste jag igen, gud vad duktig jag har blivit! Men boken är faktiskt lite intressant fast jag inte skulle vilja erkänna det.
Så mycket mer än det hände det inte på förmiddagen. På eftermiddagen åkte jag med mamma och Lotta till Iso Omena. Köpte ingenting, förutom lite godis, men fick en topp som jag behöver. Förstår inte hur det alltid blir hål i mina toppar.
När jag kom hem blev jag lite ivrig att reda upp mitt rum, så jag redde upp det och bytte lakan. Snart skall jag dammsuga också. Städar alltid på veckosluten. Jag tycker ju om att städa mitt rum.
Ikväll skall jag se på Melodifestivalen. Ser på det på söndagar eftersom jag inte hinner på lördagar då det kommer både Putous och Survivors.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar