8 februari 2014

Saturday

Loggade in och skulle börja skriva ett inlägg om vad jag gjort idag, men sanningen är att jag faktiskt inte har gjort så mycket. Har mest varit på telefonen, städat ett skåp i mitt rum, sett på OS och ätit en massa godis. Dagen har varit ganska tråkig med andra ord. Kommer antagligen fortsätta vara det också. Jag har två böcker som måste läsas och så skall jag ta fotbad.

Har också googlat lite på vad jag skall köpa för dator till mig, sen när jag har pengar alltså. Kommer ändå snart behöva en, så jag har börjat fundera på vad som är bra och värt sitt pris. Har kommit fram till att min första egna dator (ja, jag använder vår familjs dator eftersom jag ännu inte behövt en egen) blir en MacBook, men vilken av alla vet jag inte riktigt än, kanske Air 13.


4 kommentarer:

  1. Du kommer inte ångra dig, ifall du skulle köpa en MacBook! Mitt livs bästa köp! Dyr som attans, men ack så bra (och fin dessutom). Har en Air 13" och den ryms i väskan och väger knappt nånting. Dessutom är den perfekt att ha i sängen och kolla filmer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, va bra! Ja, den är verkligen dyr men det är alla Apple produkter. Vill man ha något bra måste man betala för det!

      Radera
  2. Du kommer nog inte att ångra dig, om du köper en Macbook! Jag har själv air 13" och den har fungerat super bra .


    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, alla verkar ju vara nöjda med den så den kliver nog högre upp på min önskelista eller vad jag nu ska kalla den :)

      Radera