7 februari 2014

OS

Äntligen fredag och veckoslut. Veckan har nog inte varit så tung men eftersom vi har nya ämnen nu den här perioden så blir det lite råddigt med allt. Man måste bekanta sig med eventuella nya lärare och komma in i de nya ämnena. Tycker dock att denna period verkar lättare än den förra, hoppas verkligen det är så!

Idag var jag i skolan från 8-14, eller 15 egentligen för att jag väntade på pappa. Fredagen är nog en av mina favorit dagar den här perioden. Jag hade först en lektion engelska, sedan kemi, två lektioner modersmål och två lektioner musik. Timmen då jag väntade på pappa läste jag på min bok som vi ska läsa i modersmålet.
När jag kom hem pynjade jag först med lite allt möjligt och lite senare såg jag på TVD med Lotta.
Nu ska jag fortsätta se på OS öppningen. Oj, vad vi har väntat på detta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar