26 februari 2014

Tankar och blandade känslor

Igår var jag hos mormor och morfar hela kvällen och har därför inte hunnit blogga förrän nu. Denna vecka kommer jag antagligen bara skriva ett par inlägg till eftersom jag på fredag morgon åker till stan och stannar där tills lördag kväll. Imorgon skall jag dessutom på matkurs efter skolan så vi får se om jag hinner slänga in något inlägg på kvällen.

Anmälde mig igår till en fotokurs som jag skall gå på med Susanna. Fanns bara en ledig plats kvar men hoppas vi båda kommer in i alla fall. Skulle verkligen vara jätte roligt att gå på en fotokurs ett veckoslut i april. Känner att jag bara använder de mest vanliga knepen på kameran och så har jag inte ens läst bruksanvisningen, så skulle säkert lära mig massor med nytt.

Idag har det varit en dag med både blandade tankar och känslor. Har inte så mycket att skriva om det. Började 12 och hade två lektioner engelska och två lektioner franska. När jag kom hem från skolan kollade jag PLL. Tycker de två senaste avsnitten har varit ganska bra faktiskt.
För övrigt händer det ingenting ikväll. Tänkte bara fokusera på finskan och ta det lugnt.




Tre bilder från morgonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar