27 februari 2014

Taggad till tusen

Idag är det som fredag för mig vilket känns väldigt skönt. Skoldagen var lång men bra i alla fall. Nog för att jag slutade en timme tidigare än vanligt eftersom jag skulle på matkursen. Dessutom slutade jag tidigare i kemin också så det var skönt. Har också krånglat med nästa års kursbricka idag och det ser ganska bra ut för mig. Så som det ser ut just nu måste jag tenta bara två kurser.

Idag på matkursen lagade vi bruschetta, lövbiff med fyllning och hallon med sabayonnesås. Rullade nästan hem. Och jag skämtar inte.
Sedan dess har jag packat lite som jag skall ha med imorgon. Och så har jag packat ner saker till lördagen. Känns igen som om man skall flytta, men det kommer antagligen vara kallt att sitta/stå ute och se på ishockey på lördagen, så jag måste packa med massor med kläder. Jag skall ju alltså till stadion för att se på Jokerit-HIFK med Lotta, Cedric, pappa och två bekanta från Åland.

Skall försöka blogga på lördag förmiddag från Helsingfors men jag kan absolut inte lova något.

Nu skall jag fortsätta göra allt klart för imorgon (so excited!) och sedan skall jag ta en lång och varm dusch för det behöver jag faktiskt just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar