24 februari 2014

Rekordslagningar och musik

Idag är det en bra dag och en bra vecka överhuvudtaget. Skickade ansökan till skolan om att få vara ledig på fredagen på grund av Jason Derulo konserten och jag fick ledigt så nu behöver jag inte bekymra mig om det mer.
Dessutom hade jag många trevliga lektioner idag. Religionen var riktigt trevlig i alla fall. Vår riktiga lärare har kommit tillbaka efter en paus på två veckor så jag börjar komma mer in i ämnet nu. Gillar faktiskt religion.
Och så har jag sökt ett till jobb till sommaren i fall jag inte får det första jag sökte.
Efter skolan har jag lagat läxor, lyssnat sönder Believe Acoustic och börjat lyssna på Under the Mistletoe som egentligen är en julskiva, men bra är den i alla fall. Två månader sedan jul idag dessutom så jag kan ju fira det på detta vis.
Nu när jag ändå skriver om Justin kan jag ju tillägga att  han idag fick 1 miljard tittar fullt på Baby på Vevo. Han är den första som någonsin fått en miljard visningar. På Vevo då alltså, inte youtube. Det jobbar vi ännu på.

Har tyvärr inga bilder som jag skulle kunna sätta ut nu, så ni får en låt istället.
Sail av Awolnation. Verkligen inte den stil av musik jag lyssnar på, men sjukt bra ändå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar