23 februari 2014

Sista dagen av sportlovet


En I see fire remix av Kygo. En av låtarna som spelades mest på skriban.

Finland vann ju brons igår (ingen missade väl det?). Är jätte stolt över laget, men lite extra stolt över Selänne, Timonen och Salo. 5-0 är inte dåligt skall ni veta. Håller så med Teemu som sade: "Hellre vinner man brons än förlorar silver".

Söndag idag igen. Sista dagen av sportlovet har jag bara vilat ut mig efter en både tung, sömnlös och rolig vecka på Rövass.
Jag gjorde en beställning på Ebay för en stund sedan. Skrev ju att jag gjort det redan tidigare, det var också meningen men det blev inget av det då, så nu måste jag vänta kanske tre-fyra veckor tills mina saker kommer. Jag beställde ett skal, en laddare och 12 plast till telefonen så att jag har på lager.
Hela familjen har också planerat de kommande veckorna tillsammans, eftersom vi kommer att ha en massa program. Det är nu det börjar hända mycket, ser väldigt mycket framemot denna vår/sommar.

För övrigt har jag lyssnat på nya skivorna och fotat lite här hemma. Snart är det kväll och då blir det läxor, dusch och sedan tidigt och sova för gissa om det blev så igår trots att jag lovade mig själv att det skulle bli så? Tvingade nästan mig själv hålla ögonen uppe då jag försökte få rekord i Geometry Dash Lite. Har du inte det spelet så ladda ner det för det är helt sjukt bra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar