22 februari 2014

Galet

Igår hade jag och Erika väckning som uppgift, så vi spelade Baby för fullt och kastade snö i konfirmandernas sängar. Där fanns ett par riktiga Justin hatare ska ni veta. Men några beliebers också så det gick ganska jämt ut.
Igår kollade jag hockey. Gick ju inte vad jag hade hoppats på men vi tar det som det kommer.
Hade också en avslutnings fest igår kväll. Hade temat talang så man fick uppträda med något man är bra på. Såg både trick, modeshow och teater och jag hade i alla fall väldigt kul.

På kvällen/natten kollade jag, Erika, Lotta, Simon, Wille, Lina, Ninni och Jenni halva Magic Mike, sedan blev pojkarna uttråkade (ganska obvious va?) och sedan halva Burlesque för sedan blev vi alla uttråkade, haha.
Sedan blev det bara så att vi alla sov i vårt rum i våra två sammansatta högsängar. Eller sov och sov. Vi somnade runt sex tiden på morgonen (idag alltså) och jag räknade ut att vi sov ungefär en och en halv timme.
Det märktes också idag. Jag har varit så himla trött hela dagen. Halv sov igenom morgonandakten. Kom hem efter lunch idag. Jag gick rakt till min säng och tog en liten tupplur. Nu är jag lite piggare.

Tänkte avsluta med att säga att jag är jätte glad över att jag var på detta läger. Helt klart det bästa skriftskolelägret hittills. Har ännu en gång lärt känna nya personer och skapat minnen med dem.


Så länge jag var på läger kom mina skivor i posten. Nu skall jag nog packa upp mina väskor och lyssna på nya skivorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar