3 januari 2014

We're never so lost that the angels can't find us

"When you've reached a certain point of your life, there are people out there waiting to see you fall rather than let gravity take you down, sometimes you have to take matters into your own hands... and fly." -Justin Bieber

Läste idag att Believe Movie hade fått 4/5 stjärnor från Iltasanomat så det var ju bra.

Idag på morgonen var det tidig väckning. Måste börja vänja mig med normal dygnsrytm snart för annars blir det jobbigt i skolan. Åkte i varje fall till Ikea på morgonmål och efter att vi gått omkring i Ikea en stund och handlat så åkte vi till Entresse. Efter det var vi ännu in via Citymarket i Kyrkslätt för att köpa pizza och för att handla.
När jag kom hem tog jag lite bilder, bytte lakan och plockade bort allt julpynt.
Vet inte vad jag skall göra ikväll men nog kommer jag på något. som måste göras.



Från Ikea fick jag en dyna till mitt dynvar som jag fick i julklapp och en burk jag kan sätta mitt smink i


För en del av mitt presentkort till H&M köpte jag dessa sköna pyjamasbyxor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar