2 januari 2014

I don't wanna love you in no kind of way

Idag har jag fått en hel del viktigt gjort. Eller egentligen sådant som jag länge tänkt att jag skall göra men bara inte fått det gjort förrän nu.
Har hjälpt mamma och pappa med att flytta om här i huset. Två rum byter egentligen plats med varandra men det blir ganska svårt att förklara så bäst att jag inte säger något mer om det.
Har också lagat hela mitt Cypern-album klart. Började redan igår kväll, men blev klar först idag. Det tog flera timmar att få det klart.
Och så har jag börjat planera hur jag skall göra då jag skall banda över videokassetter till DVD. Tror det kommer ta ganska länge men det verkar ganska lätt så det borde inte bli några större problem.
Nu skall jag se på hockeyn som vi bandade sedan måste jag ta tag i finska boken och läsa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar