4 januari 2014

Weekend

Jag är så råddig med dagarna att jag tror det är måndag mer än en gång i veckan. Men snart är jag tillbaks i vardagen och så börjar den tunga vårterminen. Ser verkligen inte fram emot skolan. Skulle kunna ha lov ett par veckor till eller ens nästa vecka till slut. Men det händer en massa annat kul vid sidan av skolan så terminen borde gå ganska snabbt.
Idag har jag krånglat med att överföra kassetter till DVD. Det var mycket svårare än jag trodde det skulle vara. Jag klarade inte ens av det. Trodde det skulle vara rätt så enkelt men jag misstog mig.
Och så har jag kollat We heart it minst 4 gånger i timmen. Har haft en account förut men jag förstod mig inte på We heart it, så för några veckor sedan lagade jag en ny och jag är fast.
Har också sett lite på backhoppning och klockan 20 skall jag se på hockey. Före det tänkte jag ha spakväll för mig själv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar