9 januari 2014

If this is to end in fire, then we shall all burn together

Hej! Bloggade inte igår så jag tänkte berätta kort om gårdagen och sedan om idag. Igår kollade jag och Lotta det senaste avsnittet PLL och så fick jag min musik nerladdad till telefonen. Det har ju varit problem med det i ungefär ett halvt år men igår kom jag på hur jag skulle göra efter att jag läst lite instruktioner på nätet. Det tog över två timmar att fixa det. Sedan var det läxdags och efter det stupade jag i säng.

Idag har det återigen varit en ganska normal dag. På håltimmarna jobbade jag, Lotta, Erika och Roosa på vår musikvideo. Är inte klara med den än. Måste filma några delar till och redigera de sista delarna. Efter det borde vi vara klara.
Vet inte riktigt vad jag skall göra idag. Läxor förstås men utöver det har jag ingen aning.
Har bildbrist så ni får en låt från The Hobbit-filmen som nyss kommit ut. Har inte sett filmen för den är inte riktigt min "stil", men låten är väldigt bra i alla fall. Jag gillar ju Ed Sheeran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar