7 januari 2014

I just think it's funny how it goes

Första skoldagen efter jullovet avklarad! Började redan 8 och underligt nog var jag ganska pigg genast när jag steg upp lite över 6. Hade helt okej lektioner idag och dessutom slutade jag en timme tidigare än vanligt eftersom vi hade musik. 
När jag kom hem knäppte jag några bilder med kameran. Sen kollade jag instagram och såg att Ezra Fitz (Ian Harding) från PLL är i Finland just nu! Skulle jätte gärna träffa honom men så klart är han i Lappland. På tal om det så börjar PLL imorgon, can't wait! 
Lagade sedan en varm kopp kakao och satte mig i soffan och läste några sidor av Style-boken.
Kvällens planer är att laga läxor och läsa på historia. Är så otaggad att det inte kan beskrivas med ord. Får se hur det går.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar