10 januari 2014

We got too close to the flame

Äntligen är det fredag. Inte för att denna vecka har varit så lång och jobbig. Nu har skolan kommit igång ordentligt och jag känner att jag har mer motivation nu än vad jag hade före jullovet så det är ju bra! Nästa vecka kommer bli jätte tung. Vi har skolan 6 dagar av 7 nästa vecka eftersom vi också har skola på lördagen. Vet inte varför men så är det. Och det suger.

Idag har jag städat mitt rum riktigt ordentligt efter julen. Bytte lakan, dammsög och torkade av alla ytor. Jag tycker om att städa för jag älskar att ha det rent runt omkring mig. Har också kollat jätte noga igenom den nya H&M tidningen som kom för några dagar sedan. Brukar titta igenom den flera gånger. Älskar verkligen inrednings sakerna och en del av kläderna också förstås.
Tänkte också fixa mina naglar idag. Har inte gjort något åt dem på länge så de ser riktigt fula ut. På kvällen ska jag se på Criminal Minds och käka frukt. Har godisstrejk i veckan men på lördagar får jag äta lite godis. Försöker hålla mig så länge som möjligt. Kan vara svårt eftersom jag äter exakt inget gott. Dricker inte ens cokis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar