19 januari 2014

Don't act like you don't know

Idag har det varit en bra söndag (tror hela tiden att det är lördag). På morgonen steg vi upp ganska tidigt och så åkte vi iväg till Vanda. Först gick vi till en jätte stor loppis och efter det åt vi köttbullar på Ikea. Sedan for mamma och pappa på resemässan så länge jag och Lotta for till stan för ett par timmar. Hittade inget som jag ville ha eftersom det jag vill ha oftast är slut. Var inte så länge heller så hann inte kolla så noga i butikerna.
För övrigt så har jag övat lite på ett finska förhör som vi har imorgon, lagat smoothie och bara vilat.
Nu skall jag gå och laga klart för en ny skolvecka. Bara fyra normala skoldagar denna vecka. Sedan börjar provveckan på fredagen.


Ny bricka från Ikea. Köpte också ett par örhängen från Ninja eftersom jag hade ett presentkort dit, men de sätter jag inte bild på eftersom de inte var så speciella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar