20 januari 2014

Tankar om skvallertidningar

Idag har det varit en tråkig och en ganska dålig dag för mig. Skolan gick långsamt trots att jag började så sent som 10. Hade ett par riktigt trevliga lektioner men sedan hade jag ett finska förhör och finska överhuvudtaget vilket inte gjorde mig på bättre humör precis. Har dessutom haft sjukt i magen största delen av dagen så det påverkade ju också förstås. Och så gick mitt ena örhänge som jag köpte igår sönder. Ni märker kanske att det inte har varit min tur dag idag!
Har inte ännu orkat börja laga läxorna jag har tills imorgon och så har jag inte heller orkat börja öva på något av proven som kommer till provveckan. Har inte riktigt ork till så mycket just nu. Inte ens till att fotografera, så jag har tyvärr inga bilder till er idag.

En sak vill jag ännu göra klart för er. Både fans och haters till Justin. Ni kanske har läst en massa skit om honom den senaste tiden. Mest om hans drogande och ägg kastningen (som jag fortfarande tycker var hur rolig som helst). Tidningar som Seiska, TMZ och Stara skriver sådant de hittar på, bara för att få fler läsare. Det som nu har varit aktuellt har ju då varit det här med att poliserna har varit i Justins hus (eller vad man nu ska kalla det när det är så stort) och försökt hitta bevis till ägg kastningen.
De hittade inga bevis men droger hittade de, så de tog ett test på Justin. Och vet ni vad? Det visade att han inte har drogat på de senaste veckorna. Hans kompis Lil Za medgav att det var hans och nu tror alla fortfarande att Justin blev "fast". Jag vet att han har tagit droger flera gånger men inte är han en drogare för det. Han drogar ju inte hela tiden, så som drogare gör.
Och banne mig för TMZ som trycker ner honom hela tiden och skriver en massa lögner. Nu har jag nog skrivit riktigt tillräckligt för idag.



4 kommentarer:

  1. 1. Hur fan tycker du det är roligt att man har förstört ens hus med äggkastning? :D
    2. En som tagit droger fler än 2 ggr kan konstateras som drågare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. 1. Huset är inte förstört och dessutom finns det inga bevis på att det var han (TMZ säger bara vad dom vill att andra ska tro).
      2. Knarkare är folk som bara tänker på drogen som dom är beroende av och gör vad som helst för att få den. Man är inte knarkare om man kör någon gång ibland.
      Kommentera gärna om du hittar några pålitliga källor om äggkastningen, vill läsa mer!

      Radera
  2. Pratade faktist så sent som idag om justin bieber och han såkallade ''knarkande'' vilket jag också tror att är BULLSHIT. På hissa timmen började en konflikt om justin knarkar eller inte, och jag som beliber stog ju på den sidan att justin har knarkat, men är ingen knarkare och att det inte var hanns knark som dom hittade i hanns hus. Fattar inte hur lättblåsta folk är som egentligen bara tror på de dom vill tro ju? haha och dessutom om inte de såkallade haters bryr sig om justin hur kan det då intressera så jävla mycket om dethär knarkande.. människor är verkligen hopplösa.. -.-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp. Så sant! Han har ju knarkat men inte gör han det hela tiden. Dessutom har poliserna sagt att de hittade bara knark som tillhörde Lil Za. Om man då alltså tycker att Justin är en knarkare om han typ testat några gånger så då borde ju alla som smakat på alkohol några gånger vara alkoholister. De som harar får tro vad de vill! Förstår inte varför de ens bryr sig så jävla mycket :)

      Radera