18 januari 2014

Weekend

Hej! Idag var jag alltså i skolan. Det var en kort dag så den gick ganska snabbt, trots att vi var i skolan nästan en timme före den skulle börja. Första lektionen hade jag franska. Där jobbade vi vidare på våra "presentationer" och på finska lektionen gick vi bara igenom ett papper som var till läxa. Sedan hade vi en timme hål då vi jobbade med vår musik video som blev klar. Sista lektionen jobbade vi vidare med den trots att vi skulle ha lektion, men vi talade med några lärare om hur vi ska göra när det inte riktigt var så lätt som jag trodde det skulle vara att ändra filen och ladda upp den på youtube (som privat då ,hehe).
Efter skolan for jag, Lotta och Elin till farmor där jag och Lotta väntade på pappa och så åt vi lunch. Missade också lunchen i skolan för att vi jobbade på vår musik video men nu är den äntligen klar.
Efter att vi varit hos farmor så fick vi besök av Cedric och Mixu och så har jag dekorerat mitt modersmåls häfte som blev riktigt fint.
Ikväll ska jag kolla Putous och Survivors. Imorgon är det redan söndag. Har nog planer för imorgon men det skriver jag om i ett inlägg som kommer upp imorgon kväll.
Här får ni bilder på mitt häfte. Nu ska jag fortsätta se på ett Justin Bieber program som kommer i tv:n.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar