24 november 2013

We'll never be royals

Hej! Har haft en dag fylld med program. Sov jätte länge idag för jag somnade så sent igår eftersom jag har jätte ont i halsen och så hade jag något problem i örat men det är borta nu. Ont i halsen har jag haft hela veckoslutet och jag hoppas verkligen inte jag blir sjuk nu för det händer en massa roligt nästa veckoslut och veckan efter det. På förmiddagen övade jag på engelska med Lotta och just koncentrerade jag mig på fysiken. Ska fortsätta med engelskan ikväll eftersom jag satsar mer på språk. Och så har jag varit på kalas. På Amandas tre-års kalas. Snart ska jag fortsätta med läsandet. Sedan taggar jag Solsidan och kvällsmys.
Väntar jätte mycket på morgondagen. Dels för att fysik provet är över och för att imorgon kommer Rollercoaster ut, och oj vad jag har väntat. Detta kommer säkert bli Justins bästa låt hittills.


Det finns många här på bloggen som inte gillar Justin, men se på honom! Jag dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar