23 november 2013

The Key Short Film

När jag vaknade sent idag loggade jag genast in på twitter och såg precis vad jag ville se, alltså The Key videon som skulle komma ut idag. Kollade den och den var helt perfekt. Är fortfarande imponerad. Skrolla till slutet av inlägget för att se videon. 
På förmiddagen åkte vi till Ekenäs. Vi skötte lite ärenden där och så ville mamma gå på loppisar så det gjorde vi. Hälsade också på mormor och morfar och så träffade vi morbror. Kom hem och läste på fysik provet en stund. Sedan kom min faster och min kusin på en liten visit. Efter det läste jag på prov igen. Och ni kan inte förstå hur mycket jag hatar fysik! Det är det tråkigaste ämnet i skolan och jag tänker verkligen inte satsa på ett ämne jag hatar. Får se hur det går när man har den inställningen.


Försöker göra pluggandet lite trevligare i alla fall
Instagram: @sandrawecks


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar