25 november 2013

For a minute we were up, but the next we were falling

Hej! Har haft en vanlig (alltså tråkig) måndag idag. Hade fysik prov och det gick riktigt dåligt. Kan inte säga mer än att hoppas jag blir godkänd. Sedan hade vi håltimmar och lunch. Sedan en och en halv timme engelska förberedelse och sedan väntade jag en och en halv timme på taxin. Så det var min dag så där kort. Här hemma har jag gjort klart ett filosofi arbete och så har jag gjort upp en liten plan för februari nästa år, men det får ni veta mer om sen när jag själv får veta mer om det. Något annat har det just inte hänt. Har en massa ord att öva på och en lång essä som skall lämnas in imorgon så jag måste börja med det nu. Vi hörs imorgon!


Lagade smoothie igår igen. Tänkte laga ett litet inlägg om vad jag sätter i den någon dag.


Och till sist Justins nya låt Roller Coaster som släpptes idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar