29 november 2013

Lilla jul

Förlåt för att jag inte skrev något inlägg igår. Gjorde inte så mycket men det känns som om jag gjorde ganska mycket i alla fall. Har fått ut alla prov och alla var mellan 8+ och 10- så jag är nöjd. Gick mycket bättre än förväntat. Kollade också Hungergames filmen igår för att imorgon åker jag till stan med Erika och Lotta för att se på Catching Fire.
Idag har jag varit i skolan från 8-14, kom sedan hem och så har jag pysslat med lite ett och annat. Firar lilla jul här hemma idag eftersom vi inte har någon gemensam stund under veckoslutet. Fick en HIFK-skjorta av pappa som lilla juls present. Blev verkligen jätte glad eftersom jag har önskat mig en sådan! Ni får inte bilder på den idag men den här veckan ska ni få, det lovar jag. Ikväll ska jag titta på TVD och bara ta det lugnt. Inte för att den här veckan har varit så tung men det är skönt att göra ingenting ibland.



Om ni har bra syn så ser ni att det är Jason Derulo som jag hör på. Ska försöka få biljetter till hans konsert här i Finland. Har alltid tyckt han varit bra och hoppas verkligen jag får en biljett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar