30 november 2013

Helsingfors

Är nu hemma efter en jätte bra dag i Helsingfors med Lotta och Erika. Åkte till stan så att vi var där 13-tiden. Gick omkring i butiker och skötte en massa ärenden. Köpte ett par nya fräscha Dr Denim jeans, bytte min HIFK-skjorta till en som var lite snyggare (därför visade jag inte den igår) och så köpte vi julklappar. Såg några "kändisar" i stan också. Isac Elliot, Jone Nikula och Jani Rasimus och så var vi ju såklart till Starbucks. Det kan man ju inte skippa om man är i stan. Men egentligen så åkte vi till Helsingfors för att se Catching Fire och den var helt sjuuuukt bra! Den var mycket bättre än jag trodde den skulle vara. Längtar redan till nästa film. Hade så roligt idag att jag är helt slut nu. Men nu ska jag fortsätta se på X Factor. Vi hörs imorgon!




Älskar när det börjar bli "juligt" i butikerna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar