27 november 2013

New

Idag har det hänt ganska mycket. Därför skriver jag så sent. Skrev sista provet idag och det gick väl bra. Slutade klockan 10 och åkte genast efter det med mamma och Lotta till Ikea för att inhandla lite nytt. Fick själv några saker till rummet. Åkte sedan till Entresse och därifrån hem. Var hemma cirka en timme och for sedan ner till byn för att fixa mina ögonbryn (fick det som födelsedagspresent). Blev helt nöjd men är jätte ovan att ha så mörka ögonbryn eftersom jag har ljusa naturligt och så brukar jag inte göra så mycket åt dem heller, så det blev en liten förändring.
När jag kom hem från byn började jag sätta mina nya saker på plats. Jobbade kanske en timme med rummet så nu ser det riktigt bra ut. Fick en ställning med korgar som jag satte in i klädskåpet och sedan vita ramar som jag skulle ha till väggen. Blev en inspirations vägg eller vad man nu ska kalla det.
Har en skön kväll framför mig idag. Grey's Anatomy och inga läxor eller arbeten. Hoppas ni har det bra!



Kommer antagligen sätta två tavlor till. Sen är det ju kul när man kan byta bilder precis när man vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar