11 oktober 2013

HIFK 116 år

Hejsan bloggen! Nu har jag som sagt några bilder från igår. Tog över 50 bilder men raderade kanske hälften. Ni skall få några av dem.
Det var en super match med helt grym fiilis i hallen.Vi firade nämligen HIFK:s 116 års dag. Alla gamla spelare från år 1983 var på plats så först apploderade vi lite till dem. Under matchen kastade IFK:s cheerleaders ut 116 stycken skjortor. Fick tyvärr ingen. Men HIFK vann 4-0 och det var det viktigaste. Hallen var nästan full faktiskt. Ser kanske inte ut så på bilderna men det är för att de är tagna nästan rakt efter pauser så alla är inte på plats. De spelade ett videoklipp med bilder och videon från alla dessa år och det var ju kul. Reklamen som jag är med i spelades väldigt många gånger också.
Första perioden spelade IFK med "festskjortor" på, dagen till ära.









Please, kopiera inte.

Det var om igår. Idag har jag varit i skolan sista dagen före höstlovet så nu är det officiellt höstlov och oj vad jag har väntat. Hade bra dag i skolan idag. Alla lektioner var bra. Efter skolan åkte jag hem med pappa och så åt vi tortillas. Sen bakade jag och Lotta muffins och sedan dess har jag gjort en beställning på Hollister och Ebay. Ikväll blir det ett avsnitt TVD och så måste jag packa för snart åker vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar